...
 
درباره وبلاگ


سلام خوش اومدین :) لطفا اگه نظر گذاشتین حتما آدرس وبتون رو هم بذارید تا بازدیدتون رو جبران کنم پروفایلمم فعاله ممنون از بازدیدتون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
غریبه




شده‌ام خارپشتی که تیغ‌‌هایش؛

دنیای امنی برایش ساخته؛

اما؛

حسرت نوازشی را

بر دلش گذاشته است ...

 

            



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:49---5 دی 1392
من مطالبت از جمله مذهبی ها و آهنگات و شعرت نگاه کردم و در کل تمام مطالبت خوب بود فقط بعضی جاهایی که عکس زن گذاشتی راستش را بخوای اونجاها به دلم نشست و چی میشد بعضی از اون عکسها نبودند!!!!!!!!؟؟؟ترخدا بابت این نظرم هم ناراحت نشید چون دوست ندارم کسی از من ناراحت باشه.
از اینکه بهم سرزدید و منو لینک کردید خیلی خوشحال و ممنونم ازتون
فعلا یاعلی خداحافظ


علی
ساعت16:43---5 دی 1392
این نوشته ات جالب بود

عی
ساعت16:43---5 دی 1392
سلام سلامم سلاممممممممممم
خسته نباشید.مطالبت خیلی جالب بود.
راستی منو با عنوان اشک منتظر لینک کن چون من الان با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم لینک هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 7:8 ::  نويسنده : غریبه